dilluns, 3 de maig del 2010

prou!


Com és que encara
no hi puc veure,
com és que encara parlo sol.

Després de tant de temps,
no m'he acostumat
a trencar amb tot el meu passat.

Solitari és el meu pas
i tothom m'és estrany,
sóc el nou de la vella ciutat.

Tot té un preu, tot té un adéu
que no pots comprar.

Juga fort i torna a començar.
Per què no tinc les coses clares?

No vull la dura realitat.
Les cartes que jo vull,
no es poden donar;
tot o res, pots perdre o guanyar.

Has d'aprendre a acceptar,
les regles del joc,
no sempre ho tens tot a les mans.

Sempre jugo de farol,
estic desesperat.

És millor que torni a començar.
Només hi ha una via
per on passa el tren.

Ha arribat el dia d'anar cap a
l'infern, o tornar a començar...

(sau)

9 comentaris:

  1. sempre hi ha un camí, i una eixida com aquesta sembla prou adequada :)

    ResponElimina
  2. M'agrada aquesta foto... HI ha sortida, Joan!
    Petons!

    ResponElimina
  3. Mentre anava llegint m´anava venint la melodia al cap de la cançó però no la situava. Abans d´arribar al final he sentit la veu de´n Carles.

    Tornar a començar pot ésser una bona sortida.

    ResponElimina
  4. A l'infern fa la pinta de fer-hi massa calor i sense platgetes on refrescar-se.
    Millor tornar a començar.

    ResponElimina
  5. El passat, passat està. Després del . hi ha un món endavant. No deixis que el passat estigui d'okupa dins teu. Per sort tot és passatger...

    Salut i endavant.
    onatge

    ResponElimina
  6. Gràcies pels vostres comentaris, i suport companys.
    Quan em trobi amb ànims tornaré.

    Una abraçada molt forta a tots i totes.
    Joan

    ResponElimina
  7. Una foto i texte molt maca

    ResponElimina
  8. M'agrada molt aquesta porta oberta, i sobretot la llum que s'hi veu al final....
    De vegades no ens agraden les regles del joc, però sempre podem tornar a començar, a l'infern...ja hi anirem :))
    Un petó i endevant!!!

    ResponElimina
  9. Soc la Carme..., però he possat ànomim per comoditat.....:)

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai