dissabte, 1 de maig del 2010

Alguer - Sardenya XI (instants)




les persones, la humanitat, tenim fantasies, creences, ens fem el nostre propi món, el veiem i vivim sota el nostre prisma, les nostres vivències, som molt iguals i a la vegada diferents i únics, ens atrauen persones, que el viuen una mica com nosaltres, admirem, ens enamorem, tenim sentiments coincidents, passions semblats, perversions diverses i conceptes contrastants...
I ens apreciem, estimem o ignorem, els uns al altres, pel què fem, diem o pensem....

6 comentaris:

  1. Bona reflexió Joan i bones fotos de la vida quotidiana a Sardenya.A Castelsardo vaig comprar plates i capsetes d´artesania com les de la segona foto per a tothom. T´hi vas fixar amb l´olor que feien? Han passat anys i les que tinc a casa encara en fan.
    Salut

    ResponElimina
  2. M'encanta la foto del medi,
    la gràcia d'aquesta dona,
    la rodonesa del seu cos respon a la dels seus objectes

    ResponElimina
  3. Imatges quotidianes, però que sorprenen amb la teva visió, bones composicions, expressions, colors i moviment, i bona llum, m'agraden ;)
    un petonas

    ResponElimina
  4. Bons instants ,
    Cada un d'ells porta la seva vivencia escrita a l'imatge.
    M'agrada la llum, el tall i tot el que representen......
    Les teves reflexions també m'agraden i m'identifico amb elles.....
    Bon diumenge. Un petó!! :-)

    ResponElimina
  5. Imatges que evoquen vida, record, nostalgia... Llum, creences i treball...

    Salut.
    onatge

    ResponElimina
  6. Al cap i a la fi, som sentiments...

    Una abraçada

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai