dijous, 22 de gener del 2009

paisatges...



a vegades la perspectiva et pot confondre...




10 comentaris:

  1. Lloc interessant, des d'on és?

    ResponElimina
  2. no pas tot s'ha de mirar a distància ;)
    molt bona!

    ResponElimina
  3. je je, quan he vist la miniatura m'he dit guaita, un que ha anat al canyon del colorado, bona, sobretot la primera dona molt el pego

    ResponElimina
  4. bonic parany!!
    bona setmana...
    sargantana

    ResponElimina
  5. Gràcies per teu amable comentari al meu blog. Això m'ha donat l'oportunitat de conéixer el teu i ho pogut apreciar imatges molt interessants, de molt detall, com a mi m'agrada.
    Enhorabona!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Paissatges increibles Awol. Zenzillaments genials

    ResponElimina
  7. íntimes emocions
    sentiments ocults
    sentit i sentits
    camins plàcids
    un racó d’amor
    (torna a bufar...tot torna a brollar)
    retorn
    per les coses bones
    esplèndides fotos!
    salut amic!

    ResponElimina
  8. Molt lograda, en aquests casos delata molt la profunditat de camp escasa, però t'ha quedat molt bé. Si no fos per la sorra que llisca en diagonal encara semblaria més "real".

    ResponElimina
  9. sou a matéria
    errante
    sou o mar
    em bolero
    sou ego
    sou fotografia
    sou imortal
    *tossan*
    Abraço

    ResponElimina
  10. La mango (en el bon sentit de la paraula)

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai