dijous, 15 de gener del 2009

mirades...




mirades als murs freds, humits...


14 comentaris:

  1. Ei....
    M'agraden molt les tres fotografies, però la primera la trobo brutal!! M'encanta!!
    Molt ben trobades!! Bon ull company!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. uf! quina meravella de reflexes!!!!!!!!!

    salut!

    ResponElimina
  3. Al principi m'ha costat d'entendre la primera i m'han passat un munt de coses pel cap. Ara ja he recuperat la raó m'agraden.
    Salut!

    ResponElimina
  4. ufff...si em portes...em treuria el barret!
    genial, mestre!!
    una abraçada
    sargantana ;)

    ResponElimina
  5. Tolls, una de les meves debilitats, si....
    Salut Joan i moltes gràcies per estar....

    ResponElimina
  6. M'has tingut una estoneta mirant del dret i del revés. Molt enginyós, Joan. Jocs de reflexos. Molt bones.

    ResponElimina
  7. trepitjant imatges retallades dels improvisats miralls
    un regalim que s’escola per l’esquena i et fa vibrar...
    un regal pels sentits
    fotasses!!!
    salut amic!!

    ResponElimina
  8. Com sempre és poc el que cal dir dels teus treballs, només que són veritables obres mestres, mai deixes d'impressió.

    Salutacions

    ResponElimina
  9. Està genial, nitidesa fabulosa, m'encanta ademas el processat, molt bona feina.

    Salutacions

    ResponElimina
  10. quina passada!

    la primera i la segona son per treures el barret i no tornar a ficar-se dret!

    genial!

    ResponElimina
  11. Uma fila de geniais fotografias. Abraço

    ResponElimina
  12. Quina estona més divertida que t'hauràs passat fent-les!
    Molt bones totes elles!

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai