dilluns, 5 de gener del 2009

nit de reis








6 comentaris:

  1. La nit màgica per excel·lència!

    Maques les fotos...

    ResponElimina
  2. Série incrível de fotografias. Eu queria ver isso tudo de perto. Logo logo. Abraço

    ResponElimina
  3. recordo quand era petita...
    la meva mare en feia sortir cada a nit a buscar l'estel del reis...i miravem lo rapid que corria
    als vespres al anar a dormir sentiem el soldats practicar amb els seus tambors per la nit de la cavalgada.encara ara quand pasen per devanat meu no puc evitar sentir.los a dins meu....pam, pam
    em faig petita de nou cada 5 de gener
    m'agrada el que tu has vist!!
    sargantana ;)

    ResponElimina
  4. Bonica sèrie, molt adients per començar l'any.

    ResponElimina
  5. Quina màgia i quina inocència la dels nens, increibles les seves mirades!! m'agradaria que no es perdés mai.....
    Fantástica sèrie, gràcies per compartir-ho!!
    una abraçada!

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai