dilluns, 26 de gener del 2009

instant...


cercant l'instant...


8 comentaris:

  1. Caixa Forum?
    Molt bons tons, m'agrada!!!!
    Salut!

    ResponElimina
  2. Hola!!
    Bon instant, bon lloc, bon enquadrament, i molt bona il.luminació!!!!!
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  3. com sempre a la teva altura, m'agrada aquesta foto, te un toc de modernista

    salutacions

    ResponElimina
  4. Això m'agrada !!!!
    Fantàstica prespectiva, enquadrament i llum intimista i molt ben aconseguida.......es nota que estas inspirat :-))
    Averneta

    ResponElimina
  5. a mi tambe m'agradat molt..com sempre, mestre
    ;) sargantana

    ResponElimina
  6. petits instants que quedarien desapercebuts...

    bona fotografía, m'agrada la llum..la composició,

    salut!

    ResponElimina
  7. Molt xula. Realment ho dius molt bé... vas caçar el moment, els colors, l'encant...

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai