dijous, 15 de maig del 2008

taverna





6 comentaris:

  1. Eps!!!
    Ja tancava i has tornat a actualitzar :-)
    Quina taverna més autentica, quins personatges!
    Bo el reflex, bones perspectives i detalls, m'agrada.
    Petonets i bona nit guapo, vaig a sopar :)

    ResponElimina
  2. Un vinco...
    Meee pues cobra...
    Bromes a part, mol ben vista la situació de aquest "bon" bar. M'agradat molt la serie, a la teva salut!!!!

    ResponElimina
  3. Bon reportatge. Et fas bastant a la idea de l´ambient del lloc. Feis temps que no veia un gos en un bar!!!.Record.

    ResponElimina
  4. Ep, bona, et porta a temps a on els bars feien olor de vi mig ranci i botes velles. Com han de ser.

    ResponElimina
  5. no se si és gos o gat? el que si se és que les fotos son precioses!!!!
    jo havia conegut bodegues eixís amb les taules de marbre on per l’esmorzar ens omplíem nosaltres mateixos uns porronets de la bota preferida, nostàlgia m’ha fet venir, salut company.

    ResponElimina
  6. Esplèndides!!! Una veritable fortuna saber veure els moments com feixos tu, ...i, saber-los fotografiar.

    Salutacions

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai