dijous, 8 de maig del 2008

éssers vius en captiveri - IV

la migdiada no li treu ningú a aquest....

interacció o submissió?

final d'aquesta mini-sèrie del zoo de Barcelona, per cert, molt car pel què ofereixen...
em va deixar un regust de decadència, potser per les instal·lacions, potser pels animals que hi viuen...
el xoc de la seva pròpia bellesa, per el què són; salvatges... i la tristor que em va produir de veure'ls, l'estar en captiveri...

o d'aquestes sensacions que són potser el reflex del meu propi pensament.

boomp3.com

4 comentaris:

  1. molts bones fotos
    (millor tots al seu habitat)
    salut!!

    ResponElimina
  2. Photos intéressantes; beau regard sur la nature;

    ResponElimina
  3. Ei xaval, veig que li has tret suc a la entrada del zoo. Les que mes m'agraden son el cocodril i el hipopòtam, son les que trobo mes potents de composició.

    Certament es depriment el zoo, ho recordo de les vegades que hi he estat, no se si les besties fan aquesta pinta de veure la patuleia de humans mirant-los amb aire de superioritat. Em sembla que quan no hi ha gent fan cara de mes feliços ;-)

    ResponElimina
  4. Doncs si guapo, queda un regust...
    Sap greu les expressions, els moviments...tot en si, però has fe una molt bona serie, et felicito.
    Petons i molt bon dia, es clar, és un dir :))

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai