divendres, 23 de maig del 2008

ruïnes







a Claret, el Solsonès...

boomp3.com

10 comentaris:

  1. M´encanten els llocs abandonats i decadents. Salut!!!

    ResponElimina
  2. fotasses
    m'agraden
    salut company!!

    ResponElimina
  3. Quin domini al captar llum i ombres, m'encanten els enquadraments, molt molt bona feina, això realment és lo teu.
    Petons i bon diumenge guapo.

    La musica és genial.

    ResponElimina
  4. les ruines desperen la imaginació i moltes emocions

    ResponElimina
  5. Les tres darreres s�ries de runes i racons, detalls que no veiem si anem en pressa, m'han agradat molt, bell�ssims, fan toquera. Bon dia

    ResponElimina
  6. Bon joc d´ombres i colors Awol!!
    m´agraden...que tinguis una bona setmana, salutacions company !!!

    ResponElimina
  7. Estem perseguint temes comuns: llocs abandonats, es una obsessió, de fa molt tems i dins de poc uns companys i jo farem una expo a Vilassar de Mar. Ja et posaré en contacte, salut!!!
    Ah, el tema de el rally, aquest any he fallat per falta de temps.
    Salut company!!!

    ResponElimina
  8. victòria, no et puc trobar, però t'agraeixo el comentari.
    salut

    ResponElimina
  9. Hola sóc el Joan he entrat alguna vegada al teu blog. Sé de tu (per dir-ho d'alguna manera) pels comentaris que fas en el blog de la Luluji. M'agradaria molt agafar una foto de les que tens aquí per il·lustrar (i donar força, que crec és una de les característiques de les teves fotografies, la força i la vivesa del color)un post del meu blog. Si tens inconvenient m'ho dius.
    MOltes gràcies.

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai