dimarts, 7 de setembre del 2010

aixecar una casa


Era una casa construïda sense pedres,
els terres, parets i marcs fets de fusta
Taules i cadires usades, plenes de pols
és un lloc on no em sento sol
és un lloc on em sento a casa

Vaig construir una casa
Per a tu
Per a mi

Fins que va desaparèixer
De mi
De tu
I ara, és hora de marxar i convertir-se en pols

Al jardí on plantàvem les llavors,
Hi ha un arbre que és vell com jo,
les branques van ser tenyides pel color del verd
la Terra hi va creixer i li va tapar els genolls

Per les esquerdes de l'escorça hi vaig pujar al cim
Vaig pujar per l'arbre per veure el món
Quan les ràfegues van venir per llençarme
M'hi vaig agafar tan fort com tu a mi
M'hi vaig agafar tan fort com tu a mi

Vaig construir una casa
Per a tu
Per a mi

Fins que va desaparèixer
De mi
De tu
I ara, és hora de marxar i convertir-se en pols

cinematic orchestra

15 comentaris:

  1. Som del mateix material del qual es teixeixen els somnis, la nostra petita vida està envoltada de somnis.
    William Shakespeare
    1564-1616. Escritor britànic
    Bona imatge,acompanyada de un bonic poema
    Ferran

    ResponElimina
  2. Una gran entrada, como siempre. Poema y foto se complementan. Un abrazo

    ResponElimina
  3. Molt trist... però molt bonic. Tot allò que es constreix per a dos i dessapareix, sempre porta una trista enyorança.
    Bon post, Joan. Salut!

    ResponElimina
  4. Una lletra preciosa. Quines fotos mést maques!
    Fantàstic tot el que veig.
    Un abraçada.

    ResponElimina
  5. m'agrada això que dius que "és un lloc on no em sento sol", crec que és el que passa amb tot allò que compartim, que hi viu la presència dels moments compartits, la foto molt suggerent

    ResponElimina
  6. Com diu la cançó, tot i destartalada, és acollidora.

    Trobo molt encertat el tractament.

    ResponElimina
  7. Very enchanted place! Thanx for your visit and comment! Sunny greetings

    ResponElimina
  8. l'imaatge es divina, potser son les plantes el que la mantenen dempeu, o tan sols els records i les vivencies.
    tot plegat molt entranyable
    un petonet,

    ResponElimina
  9. Una façana amb molt d'encant !!! Bona foto i bonic text

    ResponElimina
  10. Un apunt preciós, Joan, text i foto!
    Petons!

    ResponElimina
  11. gràcies a tothom, pels vostres comentaris i visites(encara que no hagiu dit la vostra)

    salut i bona tarda

    ResponElimina
  12. Wonderful melancholic atmosphere! Greetings from Luzia.

    ResponElimina
  13. M'agrada molt el teu blog, Joan. L'he descobert gràcies al comentari que m'has deixat. Moltes gràcies, doncs!

    ResponElimina
  14. Esa casa... esas piedras... llenas de polvo de nostalgia...cuya puerta aun está abierta para dejar entrar los fantasmas que pueblen su interior...los jardines se niegan a morir aun el verde recorre las paredes...el rosa tenue aun a sus paredes matiza...suspira amor aun entre tinieblas los rayos de sol coronan su belleza ...hermosa fotografía y la forma de mirar que tienes ...soy tu fan ...además de tu amiga cuando descubrí tu hermoso corazón ...besos Joan

    ResponElimina
  15. ¡Qué bella imagen ... misterioso y tan familiar ... Hermoso! para el poema mi español no es suficiente ... por desgracia


    un abrazo
    isabella

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai