dissabte, 7 de juny del 2008

geometries

6 comentaris:

  1. Molt ben vista Awol..!!m´agrada l´enquadrament i aquestes formes urbarnes que donen ritme a l´imatge
    Salutacions i bon cap de setmana !!

    ResponElimina
  2. immers en el món de la originalitat
    l’imatge alguna cosa més que paraules i lletres...ara són cubs, i rectes, i paral•leles...
    molt original, com sempre....
    salut i revolta!

    ResponElimina
  3. Guacaaa! que guapa aquesta foto, m'encanta!formes, llum i color, genial!!
    Eps! i la musica avui, que? :)
    Bona nit guapo, vaig a sopar.

    ResponElimina
  4. Una bona foto, però una imatge intimidadora trobo... No sé si m'agradaria viure-hi...
    Bon diumenge! :)

    ResponElimina
  5. vaig de bólit, no puc comentar com m'agradaria, però no deixo de visitar el teu blog, com sempre molt bones fotografies

    salutacions y una forta abraçada

    ResponElimina
  6. Soy un fan de Luluji porque creo que tiene un olfato visual a la hora de hacer fotografia arquitectonica. Disfrutando de tu trabajo, me he encontrado esta joya de composicion, creando una atmosfera infinita de hormigon y cristal. Me gusto mucho compañero. Un saludo.

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai