dimecres, 2 d’abril del 2008

especulació...







amb l'excusa que es vol reformar el casc antic, l'empresa municipal d'urbanisme, ha foragitat, la majoria de veïns i pretén rehabilitar la zona, però els veïns no hi podran tornar, ni els del CSO la Drogeria, que hi tenien un centre social...
Ho han tapiat tot, han tret les baranes, han enderrocat tots els interiors...

- però si ho volen rehabilitar , com és que han tret tots els elements arquitectònics?
- com és que posen en perill els veïns que no han volgut marxar?

boomp3.com

5 comentaris:

  1. Es injust i indignat per les persones, i trist també per la gent i per la visió arquitectònica de la ciutat,quan cap element, no quedaria millor que el que ja mostres a les fotografies.
    Aquestes coses em posen a parir :s
    Parlant de les imatges, m'agraden els angles que has fet, els enquadres i la llum es al·lucinant.
    Petons i molt bon dia guapo.

    ResponElimina
  2. L'especulació em posa malalta, les fotografies, m'agraden :)

    ResponElimina
  3. Les imatges son molt interesants,
    m'agraden molt els angles que has copsat, son molt representatives!
    Petons i bona tarda!

    ResponElimina
  4. estic totalment a favor de l'ocupació !!!

    ResponElimina
  5. Bona serie de "deixat"
    Salut i +!!!

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai