dilluns, 14 d’abril del 2008

cubs







formes geomètriques, balcons,cubs...

5 comentaris:

  1. Awol,unes fotos guapissimes amb formes colors lineas,son fantàstiques, ets tot un crack de la fotografia company,salutacions

    ResponElimina
  2. molt bones fotos
    m'agraden
    pregunta:
    -voldria saber com puc posar la barra de comentaris
    -més a més he perdut quantitat d'icones (perfil, etiquetes...) nosé que he tocat, vaja desastre. salut!

    ResponElimina
  3. Hola mq!
    és el què em pensava, perquè no he pogut comentar-te les últimes fotos...
    una vegada has entrat vas a formatació i al mig on diu moderar comentaris...
    millor si vols mirat' el meu perfil veuràs la meva adreça electrònica i t'ho posaré amb detall...

    fins aviat salut

    ResponElimina
  4. Braqueting, genial! els angles molt bons, i les formes, molt ben vistes...si ja ho dic jo! bones series, la musica....no la puc escoltar :S
    Petons i molt bona nit guapo.

    ResponElimina
  5. les estructures arquitectòniques ets tot un mestre !!

    felicitats

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai