diumenge, 27 de novembre del 2011

sunset





 clica ->  esperant-me 

9 comentaris:

  1. M'agrada molt com aconsegueixes els tons de roig a l'aigua.

    ResponElimina
  2. Joan aquestes son de les meves!!! Com diu l'Albert ets un mestre amb els colors, tens algunes d' aquestes de matinades i postes de sol que no tenen preu.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Que boniques! Precioses i terapèutiques, aquestes imatges. Gràcies.

    ResponElimina
  4. Alyebard, Marta, Queti.. i tu, i... visitants que no deixeu comentaris;

    era allà contemplant la posta de sol, el raigs que es veien per darrera l'horitzó els feien amb el contorn de les muntanyes era un espectacle com les aurores boreals...

    i jo només era allà, contemplant i vaig treure la camera del mòbil, que dóna a aquest gra que sembla una aquarel·la...

    va ser una tarda preciosa, molt bonica d'un capvespre de dissabte preciós..

    (que després es va tornar estrany, però no te res a veure amb les imatges, circumstancies)

    ResponElimina
  5. Molt bona serie del capvespre,grans colors...
    Salut !!

    ResponElimina
  6. M'agraden totes nen,
    has copsat molt bé la llum del capvespre....
    Son una passada tots els reflexes que s'hi veuen!!
    Un petonet!
    Carme.

    ResponElimina
  7. Mirar, observar, ver y disfrutar es lo único que se puede decir. Un abrazo.

    ResponElimina
  8. Cada dia m'agraden més les fotos amb poca llum. De tota le sèrie, però, la millor per a mi és la primera perquè és la mes neta, sense soroll.

    ResponElimina
  9. M'ompli l'ànima aquest capvespre tenyit de roig. Un abraç

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai