dissabte, 16 de febrer del 2008

Guardó

Na Luluji del bloc El meu món m'atorga un premi que ve de lluny, un regal que reconeix els meus més de tres anys de blogger, només li puc dir; gràcies preciosa...



Les regles del premi són les següents:
-Cal triar cinc blocs que en siguin mereixedors per la seva creativitat, disseny, material interessant i aportació a la comunitat blocaire, sense tenir en compte l'idioma.
-Cada premi atorgat ha de tenir el nom de l'autor/a i l'enllaç al seu bloc.
-Cada premiat ha d’exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que li ha atorgat.
-Premiat i premiador han de fer saber l'origen d'aquest premi.
-Exhibir aquestes regles.
*
i ara...
un cop complides les regles passo a anomenar els blocaires als quals atorgo el guardó:


Arsvirtualis : per la seva agudesa intel·lectual i la seva labor educativa

Jesús M. Tibau - tens un racó dalt del món : pels seus comentaris de llibres i dinamitzador cultural

Ginger : pels seus relats, frescos, plens de vida i gratificants

Jepet : per les seves singulars fotografies i humanitat

ITACA2000NEWS.CAT : pel seu esperit rebel, lluitador i crític


Als demés visitadors i blocaires amics, gràcies pels vostres comentaris diaris, ens anirem visitant

4 comentaris:

  1. Gracies
    Ja se que aquestes coses, a vegades et posen en un compromís...
    M'agraden moltisim els blocs escollits, son mes d'un dels companys que m'hagués agradat escollir, i no vaig poder.
    Petons guapo, bona tarda.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies pe aquest recoenixement.

    ResponElimina
  3. Ginger
    Jo sí que t'haig d'estar agraïda. De ben segur que si no hagués estat per tu que em vas empényer a escriure a Relats i que sempre m'has donat suport no estaria escrivint el darrer capítol de la neva novel.la. Qui sap si algun dia veurà la llum! i si no, hauré plantat un arbre, hauré tingut un fill i hauré escrit un llibre: les tres coses que hom no pot deixar de fer a la seva vida.

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies, J. Només pugui em posaré a escriure. De l'esgotament he passat a una luxació amb pinçament del tendó de l'espatlla esquerra, així que no puc moure el braç esquerre. Estic una mica fins als nassos, francament....

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai