diumenge, 6 de gener del 2008

després del diumenge, dilluns

dilluns

Si l' amor es comptés com es compta el temps...
Si els meus petons es sumessin als teus petons, un moment...
Si fos possible eternitzar tot el que sento...

No hi hauria cap despertar amb intriga, en la meva vida amb tu...
No hi hauria esperança de fer-ho més gran, estaria parat, les coses ni es mouen...
No hi hauria dubtes, ni bronques, ni perdons, romanticones...

No hi hauria això que adoro, que és el meu tresor, despertar-me i encandilar-me cada matí de tu...

Si l'amor es comptés...
Si l'amor es busqués...

(lunes - pastora)

1 comentari:

  1. Doncs si, seria fantástic..mai m'havia parat a entendre, tant aquesta canço..

    I la imatge, els reflexes que te, bona, m'agrada.
    Petons i bon dia guapo

    ResponElimina

un instant…
com ahir, avui un instant, partícules en l'espai